الجمعة، 16 أغسطس، 2013

أدراج الـــــــروح .......


ولــــ كل روح أدراج مغلقة .. نخبىء بها كل كنوز النفس .. كل سر مرصع ... كل أُمنية ذهبية ... كل حرف من الحب الخالص أٌهدينا إياه ... هى تلك الأدراج التى لا يراها أو يمسها سوا نحن !!!

هناك 4 تعليقات:

Gamal Abu El-ezz يقول...

تعرفى ان الأدراج دى مكتوب عليها ممنوع الإقتراب أو التصوير لان الشخص نفسه بيكون مستمتع بمحتواها ولكن مهما بلغ كرمه فلا يسمح لأحد بلمسها حتى لا تلوثها اصابعه وقد تكون عند البعض ملوثه الا انه يعتقد أنها أنقى من اى شئ فى الوجود

ممكن يكون التدوين فى بعض اوقاته احدى تلك الأدراج ولكنه للمشاهدة فقط وان كان يمكن ان الناس تعطى تعليق الا ان ذلك فى الغالب لا يغير من قيمته شئ انما يزيده ثقه فى النفس .
:) أعتذر للإطالة :)

richardCatheart يقول...

جمال ابو العزم

صباح حضرتك رضا ورحمة يارب :)

عجبنى تعليقك اوووووووووى لانه حقيقى وصح وخصوصا فى جزء التدوين حتى لو المعروض 2% بس من درج واحد فى الروح لذالك دائما وابدا انا بقول انى بكتب لنفسى وفعلا حتى لو الناس ماصدقتش انا بكتب لنفسى وكلامك سبب من الاسباب :) يمكن عرض الجزء دا بصوت عالى بيسعد يمكن ليه لاء !!

مافيش اى إطاله نهائى انت تشرف المكان دا مكانك وحضرتك عارف دا كويس وكمان جضرتك والله ومش مجامله من الشخصيات اللى بتثرينى والله

اشكرك جداااااااااااااااااااا ومنورنى ديما يارب :)

Gamal Abu El-ezz يقول...

أولا

انا اسمى بالغة العربية جمال أبو العز بس مش مشكله عادى

ثانيا

ربنا يجعل صباحك دائما سعادة

ثالثا
انا بشكرك جدا على كلامك وردك الجميل والأكثر من رائع

رابعا

مدونتك مدونة محترمة وجميلة واستفيد منها كثيرا قد يكون الإستفادة من كلمة واحده قمتى بكتابتها او غيره من ابيات شعرية جميلة كما سردتيها من قبل :)

خامسا
انا الى بشكرك جدا جدا على المحتوى وحسن الخلق وحسن الرد

وأتمنى لكى التقدم دائما

richardCatheart يقول...

جمال ابو العزم :)

انا اسفة جدا اسم حضرتك اكثر تميز وانا عارفه كويس ههههههههه حرف اليم جاء غلطة كتابيه لم ارها والله بس مش اكتر

وحقيقى انا بشكر حضرتك على دعمك الطيب ليا والله واستحسانك لكلامى البسيط

اكرمك ربى كما اكرمتنى واعزك اللهم امين :)

مساء معطر بأطيب عطور الرحمه والوود