الأربعاء، 2 أكتوبر، 2013

خـــــــــــــــوف ........................................


كل ما تتمناه أحتضان قوى يطمنئها ...  ورائحته تختلط بأنفاسها وهمسة تخبرها ... بأن كل شىء سيصبح بخير ... لعين هو الخوف !!!!!!!!!





ديما مابعرفش اكمل حاجة لاخرها !!
وديما مابعرفش أنسى !!
وديما مابعرفش أشد نفسى !!
وديما محتاجة ناس بعينها هما اللى يشدونى !!
وديما مابيكونوش هنا علشان يشدونى !!
وديما مابالقيش حد جنبى فى الوقت اللى لازم يكون !!
 وديما حاسة بالذنب وبعتذر لكل الناس !!!
عايزة أقفل التدوينة الـــ 100 واستوب 
انا عايزة استوب من دلوقتى 
أنا عايزة أسافر أنا عايزة أسافر أنا عايزة أسافر 
مش ديما بعمل اللى عايزة او اصلا مش بعمل اللى عايزة 
الناس سخيفة والدنيا سخيفة واللى بنحهم سخفا اكتر من اكتر حد 
ولسة عايزة أبطل سجاير ومش هعرف وشكلى مش هبطلها الا لما القلب يقف 
وأحب أختمها بــــــــ أحااااااااااااااااااااااا عادى جدا 

:) أبتسامة عــــــــــــــــــريضة منى على رد فعل وش اللى بيقرا 

انا مش عايزة ابئا هنا 


 

هناك 7 تعليقات:

richardCatheart يقول...

جمال ابو العز


المشكله مش انى اوقف تدوين النهاردة ولا يكرة دا قشرة لكل حاجة

انا زهقانه من الكون كله عندى حاله يأس من الدنيا والناس وكره شديد للدنيا والناس

يمكن فلا بيجى على حد وقت كدا بس انا عايشة فى كدا او انا كدا نفسه

مش مهم انا مش عارفة اركز اصلا ولا حتى اقول اللى عايزة ولا عارفة ايه المفروض يتقال وايه لاء

انا عجزت اوى ومش عايزة حاجة نفسى امشى من الدنيا وزهقت من انى بقاوح وانى ماينفعش امشى بمزاحى

انا عارفة ربنا كويس اوى او تفتكر انى بعيد او ناسياه خااااااااالص لالالا بس بردو تعبانه مافهاش حاجة ماهو حتى اللى يعرف ربنا يتعب

انا بس مش عايزة اللعب طاقتى للحياه خلصت وزهقت من كل حاجة بس مايفعش ازهق تخيل !!!!!!!!!

انا بشكرك اوى على اهتمامك ومحاوله التخفيف الطيبة الكريمة دى منك يا اخى العزيز بجد فعلا يا اخى العزيز يلا الحمد لله

اسمحلى انا اتحفظت بردك الطيب ليا

richardCatheart يقول...

ويل


كله عادى وكله مش بمزاجى اللى جابى ورا فى كل حاجة ان بقالى 17 سنة من عمرى بقول الكلمتين دول كلمة مش بمزاجك كتبها كتير انت كرهتنى فى نفسى اكتر
انا مابعملش حتى الكتاب بشكل ممتاز انت بس اللى جدع
حتى اللى قريبين من ربنا بيتعبوا من غير اقرب الناس ليهم والا ربنا كان اكتفى انه يعرفنا انه موجود من غير تواصل انسانى بنا وبنه وهما الابياء احنا بشر محتاجين جزى روحانى مدى يا ويل وزهقت من من غيرة وزهقت من كل اللى حواليا بقال اد يه سنتين يمكن تلاته بقاوح نفسى اى حاجة تبئا بمزاجى اى حاجة نفسى ارجع انا هى انا نفسى


السجاير هى الوحيدة اللى مابترداش تسبى وتمشى من 18 سنه تخيل كلهم مشيوا الا هى وشكلها اصيله معايا حتى الرمق الاخير كل حاجة بايظة نفسيا صحيا اجتماعيا كله زفت اخر 60 حاجة

يلا بئا الحمد لله معلش انا بتكلم بشكل مش مرتب ومش عارفة اركز فى اى حاجة ومش عارفة اصلا انا بقول ايه

بشكرك اوى يا صديقى الصدوق رغم كم مش بمزاجك اللى كتبتة بس كفايه محاوله دعمك والتهوين والله يا ويل ربنا يخليك

richardCatheart يقول...

على فكرة يا ويل

انا مابقاش عندى روح او قوة اشد حد كل اللى كنت بشدهم وفى رقبتى اتخلت عنهم اخير وبكامل اردتى لانى هغرق واغرقهم فعععععععععععععععععععلالالالالالالالالالالا نفسى امشى من هنا يا ويل والله نفسى اوووووووووووووووووووووووووووى
ياااااااااااااااارب بئا ياااااااااااااااااااااااااااارب

richardCatheart يقول...

ويل

ربنا يخليك والله على كل اللى قولته ودا بحسه وبشوفه فى تعليقك ويمكن قولتلك قبل كدا نك من الناس اللقليلة اللى بتفهم كلامى ومابين سطوره فعلا

بس انا لما بقول عايزة امشى من هنا ماقصد التدوين لاء انا زهدت الدنيا وفقدت احساسى بها من فترة طويله وزهقت منها ومش عايز افضل وفى نفس الوقت مش عايزة استسلم للاحساس دا بس كل اللى حوليا بيشدنى ليه ناس وظروف ومواقف كل حاجة بجد وفعلا بتشدنى لدا هييييييييييييح يلا الحمد لله رب العالمين وحسبى الله ونعم الوكيل

richardCatheart يقول...

جمال ابو العز

والله عارفة كل الكلام دا وعارفة اكتر منه بس عشمانه فى رحمة ربنا عشمانه فى قدرته على الغفران والرحمة وعارفة اد ايه كبير بس انا تعبت والله العظيم خلاص تعبت وارد ظروفك تكون فعلا اسؤ منى واكيد فى غيرنا اسؤ واسؤ بس نفسى اغير والدنيا تتغير الجزور عفنت ومحتاجة تتزرع بسرعة فى ارض جديدة ولا فعلا هتموت ودا مش بأيدى على الاقل دلوقتى وانا تعبت عارف لما الازازة تتملى ميه خلاص مابتستوعب شنقطة بعدها

L.G. يقول...

:(
مش لاقية تعليق بجد صديقة تعلم حالي ارسلت لي تلك التدوينة لتعلمني أن هناك من يشبهني
آه فيه اختلاف أنا بفكر أبتدي تدخين :)
دمت بخير

richardCatheart يقول...

L G


انا بشكر صدقتك انها من غير ماتقصد قالتلى انا كمان ان فى حد زى وحاسس بنفس احساسى اه عارفة طبعا ان الدنيا فيها اكتر من الهم بتاعى وبحمد ربنا بس تعبت من كل حاجة وخلاص مش قاده استحمل ضحك اؤدتم الناس علشان ابان كويسه وكدب على اللى حواليا علشان الدنيا لازم تمشى وانه زى ماقال ويل مش بمزاجى وعادى وكدا بئا وبتاع :(

بالنسبه للسجاير ارجوكى بلاش بادمتى ماجربتيهاش واتعلقتى بها يبئا اسمعيها منى بلاش انا فى مرحله زباله قلبى تعبنى فعلا ولازم ابعد عنها ومش عارفه على فكرة مش عارفه مش عدم ارده ابدا والله مانا بصوم وببطلها انما رغبه انى اخلص واموت تخيلى دى الحاجة الوحيدة اللى قادرة عليها بعد اليأس فرجاء بلاش هى هتتعبك اكتر ماهتفيدك وممكن اوى تجر وراها بلاوى سودة تانيه


اشكرك يا L G سطرك فرق معايا وربنا معاكى ومعايا قادر يفك كرب المكروبين ويصلح النفوس والاحوال يمكن مكتوب لينا هنا فى يوم من الايام يمكن