السبت، 2 نوفمبر، 2013

وكم أتمنى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


وكم أتمنى الغرق فيك ؟؟ حتى تتغلغل فى أنفاسى .. فأحيا خالدة فى جنتى الأبدية بك ....

هناك 8 تعليقات:

الكاتبة والإعلامية فاطمة العبيدي يقول...

أنا شكلي هقتلك يا مارو
كده برضه تنزلي الصورة اللي كنت عايزة أنزلها :(
ماشي هنزلها برضه وهغيضك
اه افتكرت أنا كنت جاية أعلق على التدوينة دي

ممممممممممممممممممم حلوة اوي :)
يا قطة

SHARKawi يقول...

رائعة جدا وبسيطة .
تشكراتي وكامل احترامي وتقديري دعواتي وتحياتي

رحاب صالح يقول...

احيانا نغرق في من نحب ولكنه لا يشعر بهذا

Gamal Abu El-ezz يقول...

أجمل حاجه فى الحب هى التوحد بين الحبيبين والأجمل لو ربنا يجمعه فى الاخره دا أكيد لو بيحبوا بعض


تحياتى وجميل جدا البوست :)

richardCatheart يقول...

الكاتبة والإعلامية فاطمة العبيدي يقول...



ههههههههههههههه والله ماعرف انا بجيب الصور مخصوص من مكان كدهون وعادتا بكون نشرتها فى بيدجى الخاصة بالصور بس لو اعرف والله ماكنتش نزلتها بس انا وانتى واحد عادى بئا ههههههههه

تسلميلى يااااااااااااااااااااااارب اهو انتى اللى ستين حلوة :)

يسعد صباحك وكل ايامك اللهم امين

richardCatheart يقول...

SHARKawi يقول...


صباحك نادى يا شرقاوى :)

انا اللى بشرك والله من كل قلبى على مرورك الجميل الاروع دائما وبكون سعيدة جدا ان التدوينه عجبتك واشكرك جدااااااااااااا على الشير :)

منور مكانك ويارب ديما :)

richardCatheart يقول...

رحاب صالح يقول...


صباح الجمال ياروبى :)

كلامك صحيح ودا اقسى انواع الغرق للاسف


منوره مكانك ياروبى ويارب ديما

richardCatheart يقول...

جمال ابو العز


صباح الرياحين :)

التوحد مابيجيش غير لما بيكونوا فعلالالالالالالالالالالالالالالا بيحبوا بعض لا مسافات ولا بعاد بيفرق كتير كل واحد فيهم بيكون عايش الحاله فى قلب جوف اللى بيحبه :)


التوحد دا هو اجمل ما فى الحياة وربى :)


منور مكانك ومنورنى ويارب ديما